Банqуп има за циљ да вам помогне да подигнете квалитет ваших услуга на виши ниво. Како? С ' једне стране Банqуп штеди ваше време у административним пословима, олакшава комуникацију и рад са вашим клијентима и тако вам пружа могућност да своје време уложите у пружање стручних финансијских савета.
Аутоматизујте своје пословне процесе, искористите приступ документима клијената у реалном времену и користите увиде у трендове као никада до сад.
Захваљујуц́и Банqуп-у, ваша фирма има пуно користи од приступа у реалном времену дигиталним фактурама, документима и плац́ањима ваших клијената. Приступајте и обрадите документа ваших клијената у време које вама одговара и подигните ваш пословни однос на виши ниво.
Дигитални процеси штеде време, стварају једноставније начине рада и омогуц́авају сарадњу у реалном времену.
Ово су предности Банqуп-а. И ви и ваши клијенти можете аутоматизовати мануелне задатке који одузимају много времена и добити више времена за важније ствари.
Откријте шта дигитализација може да учини за вас и вашу фирму и покрените сарадњу са клијентима у реалном времену.
Банqуп ствара један финансијски екосистем који је независан од рачуноводственог софтвера.
Наставите да радите са својим познатим ЕРП или рачуноводственим платформама и увозите фактуре, документа и податке својих клијената из платформе Банqуп директно у своје постојец́е системе.
Сазнајте више о Банqуп интеграцијама.
Рачуноводствена фрирма Геццо
Имате питања? Ту смо да помогнемо
Банqуп је дигитални рачуноводствени алат који ствара везу између вас и финансијских докумената и података ваших клијената. Банqуп пружа приступ у реалном времену плац́ањима, фактурисању и фактурисању ваших клијената, тако да можете да их обрађујете у време које вам одговара.
Банqуп је независан од рачуноводственог софтвера и може се путем АПИ-ја лако повезати са вашим постојец́им ЕРП или рачуноводственим системима.
Искористите предности паметнијих, беспрекорнијих процеса.
Нема више уноса података, нема више тражења потврда, само преглед података у реалном времену и тренутни приступ документима. Покажите својим клијентима да је боље да проведете време као њихов стратешки финансијски саветник. И оставите приручне, административне задатке Банqуп-у.
Да. Можете одлучити који чланови ваше фирме воде рачуна о којим клијентима. Дефинишите корисничке нивое и поставите правила која функционишу за вас.
ОЦР значи оптичко препознавање знакова.
ОЦР је технологија која се користи за електронско издвајање података. Банqуп скенира фактуре и документа и одатле извлачи податке.
Банqуп увек користи аутоматски ОЦР, који је стандардно укључен у све претплате. Банqуп такође има и ручни ОЦР за 100% препознавање фактура, за ово је вашим клијентима потребна Банqуп Премиум претплата.
За вас као рачуновођу, Банqуп је бесплатан. Погледајте страницу са ценама да бисте разумели различите нивое и цене за своје клијенте.
И ваша фирма и ваши клијенти могу ступити у контакт са Банqуп тимом за корисничку подршку. Можете то ућинити имејлом или попунити образац за упит на нашој страници за подршку. Погледајте страницу подршке за све опције.
Погледајте Банqуп демо и откријте једноставност рачуноводствене Банqуп конзоле и Банqуп платформе вашег клијента.