Wелцоме то оур Банqуп wебсите! Wе , анд тхирд партиес, усе цоокиес он оур wебситес. Wе усе тхем то енханце сите навигатион, аналyсе сите усаге анд ассист ин оур маркетинг еффортс. Yоу цан реад море абоут оур цоокиес анд цханге yоур преференцес бy цлицкинг он ‘Цханге мy сеттингс'. Бy цлицкинг он 'Аццепт алл цоокиес’, yоу агрее то тхе усе оф алл цоокиес ас десцрибед ин оур Привацy цоокие полицy .
Предузеће?
Кликни овде

Банqуп за рачуновође

Стварамо дигиталну везу између вас и ваших клијената

Дасхбоард Банqуп фор аццоунтантс
Зашто изабрати Банqуп

Зашто рачуновође бирају Банqуп?

Банqуп има за циљ да вам помогне да подигнете квалитет ваших услуга на виши ниво. Како? С ' једне стране Банqуп штеди ваше време у административним пословима, олакшава комуникацију и рад са вашим клијентима и тако вам пружа могућност да своје време уложите у пружање стручних финансијских савета.

Аутоматизујте своје пословне процесе, искористите приступ документима клијената у реалном времену и користите увиде у трендове као никада до сад.

Беспрекорне дигиталне везе

Дигитална веза између вас и ваших клијената

Захваљујуц́и Банqуп-у, ваша фирма има пуно користи од приступа у реалном времену дигиталним фактурама, документима и плац́ањима ваших клијената. Приступајте и обрадите документа ваших клијената у време које вама одговара и подигните ваш пословни однос на виши ниво.

Централно управљање клијентима
Повежите свој рачуноводствени софтвер
Усаглашено е-Фактурисање
Олакшан унос података са ОЦР технологијом
Цоллеагуес дисцуссинг сометхинг wхиле поинтинг ат а лаптоп
Дигитализација

Прихватите дигиталне начине рада уз Банqуп

Дигитални процеси штеде време, стварају једноставније начине рада и омогуц́авају сарадњу у реалном времену.

Ово су предности Банqуп-а. И ви и ваши клијенти можете аутоматизовати мануелне задатке који одузимају много времена и добити више времена за важније ствари.

Откријте шта дигитализација може да учини за вас и вашу фирму и покрените сарадњу са клијентима у реалном времену.

Интеграције

Једноставне рачуноводствене интеграције

Банqуп ствара један финансијски екосистем који је независан од рачуноводственог софтвера.

Наставите да радите са својим познатим ЕРП или рачуноводственим платформама и увозите фактуре, документа и податке својих клијената из платформе Банqуп директно у своје постојец́е системе.

Сазнајте више о Банqуп интеграцијама.

Ман доинг онлине банкинг wхиле стандинг уп ин фронт оф хис лаптоп
“Захваљујуц́и Банqуп-у, ми имамо све информације скоро у реалном времену, што нам омогуц́ава да боље саветујемо клијента.”
Даниел Лорент

Рачуноводствена фрирма Геццо

Често постављана питања

Шта су још питале Банqуп рачуновође?

Имате питања? Ту смо да помогнемо

Шта је Банqуп?

Банqуп је дигитални рачуноводствени алат који ствара везу између вас и финансијских докумената и података ваших клијената. Банqуп пружа приступ у реалном времену плац́ањима, фактурисању и фактурисању ваших клијената, тако да можете да их обрађујете у време које вам одговара.

Банqуп је независан од рачуноводственог софтвера и може се путем АПИ-ја лако повезати са вашим постојец́им ЕРП или рачуноводственим системима.

Како ће моја фирма имати користи од Банqуп-а?

Искористите предности паметнијих, беспрекорнијих процеса.

Нема више уноса података, нема више тражења потврда, само преглед података у реалном времену и тренутни приступ документима. Покажите својим клијентима да је боље да проведете време као њихов стратешки финансијски саветник. И оставите приручне, административне задатке Банqуп-у.

Како Банqуп ради?
  1. Ваши клијенти постављају своје фактуре, признанице и финансијска документа као и информације о свим плац́ањима на својој Банqуп платформи.

  2. Банqуп -ова ОЦР технологија и валидација података значи да ви и ваши клијенти имате већ очитану фактуру или рачун који треба само да верификујете.

  3. Када се документи отпреме, ваши клијенти бирају којим документима имате приступ. Они вам могу дати тренутни приступ (подразумевано) или приступ документ по документ.

  4. Ваша фирма ц́е тада моц́и да види сва документа и информације о плац́ањима ваших клијената.

  5. Обрадите документа у време које вам одговара и унесите их директно у ваш постојец́и ЕРП или рачуноводствени софтвер.
Могу ли да ограничим коришћење и приступ у оквиру моје фирме?

Да. Можете одлучити који чланови ваше фирме воде рачуна о којим клијентима. Дефинишите корисничке нивое и поставите правила која функционишу за вас.

Шта је ОЦР технологија?

ОЦР значи оптичко препознавање знакова.

ОЦР је технологија која се користи за електронско издвајање података. Банqуп скенира фактуре и документа и одатле извлачи податке.

Банqуп увек користи аутоматски ОЦР, који је стандардно укључен у све претплате. Банqуп такође има и ручни ОЦР за 100% препознавање фактура, за ово је вашим клијентима потребна Банqуп Премиум претплата.

Колико кошта Банqуп?

За вас као рачуновођу, Банqуп је бесплатан. Погледајте страницу са ценама да бисте разумели различите нивое и цене за своје клијенте.

Како могу да дођем до Банqуп подршке?

И ваша фирма и ваши клијенти могу ступити у контакт са Банqуп тимом за корисничку подршку. Можете то ућинити имејлом или попунити образац за упит на нашој страници за подршку. Погледајте страницу подршке за све опције.

Демо Банqуп

Погледајте Банqуп демо и откријте једноставност рачуноводствене Банqуп конзоле и Банqуп платформе вашег клијента.

Погледај демо