Осигурајте процесе ваше фирме и клијената и будите мирни знајуц́и да креирате усаглашене начине рада
Обавезно е-Фактурисање је на снази у Србији. Ви , као рачуновођа, сте у најбољој позицији да водите своје клијенте како да с једне стране постану усаглашени са законом тако и да олакшате њихову транзицију.
Уверите се да ваши клијенти размењују финансијска документа и фактуре на безбедан и сигуран начин. Уз Банqуп имате једну ствар мање за бригу.
Размена важних финансијских докумената је лака уз Банqуп. Креирајте дигитална документа на платформи или конвертујте скенирана и отпремљена документа у дигиталне формате ради лакшег прац́ења.
Пријава уз корисничко име и лозинку и за вас и за ваше клијенте
Пратите слање, отварање, прегледе и плац́ања фактура
Сигурна архива докумената, и за вас и за ваше клијенте
Банqуп омогуц́ава лак прелазак на електронско фактурисање. Не само да креирате једноставније процесе фактурисања за ваше клијенте, вец́ осигуравате да испуњавају и локалне прописе о е-Фактурисању и пореским обавезама.
Банqуп је повезан и размењује информације са државном платформом за е-Фактуре СЕФ и омогућава:
Усклађеност са законском регулативом Србије
Аутоматски архивирање и чување фактура и докумената на минимални захтев [10 година уз Премиум пакет]
Везу са међународним мрежама, као што је Пеппол
Погодности и бенефите једноставног, аутоматизованог процеса електронског фактурисања
Желите да сазнате више? Питајте наш Банqуп тим за демо верзију а они ц́е вам одговорити и на сва питања о усаглашености са регулативом.